Torra dona 652.000€ per a fomentar el catalanisme a Acció Cultural del País Valencià.

L’ajuda és una subvenció directa que ascendix a 652.300,97 euros i que va dirigida a «contribuir a la finançació de la quota del préstam hipotecari derivat de la compra i adequació de l’edifici ‘El Sigle’ corresponent a l’any 2018.

‘El Sigle’ va ser adquirits per les entitats mencionades en l’intenció de «dispondre d’un immoble que poguera ser al mateix temps la sèu social i un espai on organisar i presentar les diverses activitats que donen visibilitat al seu proyecte de promoció de les relacions entre els territoris de parla catalana en els àmbits social, cultural i acadèmic».

ACPV «va comunicar al president (Torra) la decisió de preparar una campanya en clau valenciana, davant els juïns (als polítics presos catalans) i l’extensió de casos d’agressions als drets de llibertat d’expressió patits per cantants, actors i artistes en els últims mesos», va indicar llavors l’associació en un comunicat.


La ayuda es una subvención directa que asciende a 652.300,97 euros y que va dirigida a «contribuir a la financiación de la cuota del préstamo hipotecario derivado de la compra y adecuación del edificio ‘El Siglo’ correspondiente al año 2018.

‘El Siglo’ fue adquiridos por las entidades mencionadas con la intención de «disponer de un inmueble que pudiera ser al mismo tiempo la sede social y un espacio donde organizar y presentar las diversas actividades que den visibilidad a su proyecto de promoción de las relaciones entre los territorios de habla catalana en los ámbitos social, cultural y académico».

ACPV «comunicó al presidente (Torra) la decisión de preparar una campaña en clave valenciana, ante los juicios (a los políticos presos catalanes) y la extensión de casos de agresiones a los derechos de libertad de expresión padecidos por cantantes, actores y artistas en los últimos meses», indicó entonces la asociación en un comunicado.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Facebook
Twitter
YouTube