Los Tres socialistas que han traicionado a los valencianos.
El
PSOE traïciona als valencians i s’absté en la votació sobre la gratuïtat de l’AP-7 en el Congrés dels Diputats.
Lo ocorregut ahir en la votació sobre la gratuïtat de l’autopista AP-7 en la Comunitat Valenciana ha alçat, més allà de la mera sorpresa, multitut de suspicàcies i recels cap al
PSOE, que inicialment recolzava l’iniciativa fins al punt de que tant
Ximo Puig com el mateix ministre de Foment, el també socialiste Els Tres socialistes que han traïcionat als valencians., havien anunciat ya que a partir de l’1 de giner de 2020 l’autopista seria d’accés gratuït una volta acabara l’actual concessió, que acaba el 31 de decembre de 2019.
Pero a l’hora de la votació en el Congrés dels Diputats, la bancada socialista s’ha abstingut. En el gest, que no ha modificat en res l’aprovació de la citada proposta, s’ha vist la resposta del grup de
Pedro Sánchez a un hipotètic compromís amagat en els partits nacionalistes catalans, tenint en conte l’oposició frontal d’estos a qualsevol mesura que facilite el tràfic de mercaderies i negocis al sur del seu territori, com també al Corredor Mediterràneu, per considerar que abdós proyectes amenacen el seu supost liderage econòmic en la zona.
La proposta ix avant, pero no gràcies al
PSOE. El grup dels nacionalistes catalans no visibiliza la seua oposició.
Units Podem, en ple paper ‘mediador’, juga a la distracció. Compromís, ‘ofés’, es marca un tant fent creure que defenc els interessos valencians. Tots contents menys els valencians i valencianes.
Els Tres socialistes que han traïcionat als valencians.
El
PSOE traiciona a los valencianos y se abstiene en la votación sobre la gratuidad de la AP-7 en el Congreso de los Diputados.
Lo ocurrido ayer en la votación sobre la gratuidad de la autopista AP-7 en la Comunidad Valenciana ha levantado, más allá de la mera sorpresa, multitud de suspicacias y recelos hacia el
PSOE, que inicialmente apoyaba la iniciativa hasta el punto de que tanto
Ximo Puig como el mismísimo ministro de Fomento, el también socialista
José Luis Ábalos, habían anunciado ya que a partir del 1 de enero de 2020 la autopista sería de acceso gratuito una vez acabara la actual concesión, que acaba el 31 de diciembre de 2019.
Pero a la hora de la votación en el Congreso de los Diputados, la bancada socialista se ha abstenido. En el gesto, que no ha modificado en nada la aprobación de la citada propuesta, se ha visto la respuesta del grupo de
Pedro Sánchez a un hipotético compromiso oculto con los partidos nacionalistas catalanes, habida cuenta de la oposición frontal de éstos a cualquier medida que facilite el tráfico de mercancías y negocios al sur de su territorio, como también al Corredor Mediterráneo, por considerar que ambos proyectos amenazan su supuesto liderazgo económico en la zona.
La propuesta sale adelante, pero no gracias al PSOE. El grupo de los nacionalistas catalanes no visibiliza su oposición.
Unidos Podemos, en pleno papel ‘mediador’, juega al despiste. Compromís, ‘ofendido’, se marca un tanto haciendo creer que defiendo los intereses valencianos. Todos contentos menos los valencianos y valencianas.