El Valencià Daniel Ponce segon en la travessia de 81 Km del riu Ganges

transcripció al valencià de la notícia

L’ilicità José Luis Larrosa revalida el seu títul i l’alacantí César Hernández acaba quart despuix de casi dotze hores de nadar. Un valencià, un alacantí i un ilicità grans triumfadors en una de les proves de marató més dures del mundial i en un dels rius més contaminats del món despuix de nadar 81 Kms., despuix de casi dotze hores.

L’ilicità José Luis Larrosa ha revalidat el seu títul en la travessia de 81 quilómetros del riu Ganges, un dels més contaminats del món, La competició nacional més llarga de la natació de l’aigua oberta del món – en el seu 75.a edició. 81km & 19km, Murshidabad, Bengala Occidental, en un temps d’11 hores i 15 minuts.

El segon lloc ha segut per al també espanyol Daniel Ponce, valencià veï de Llíria, en 11 hores i 30 minuts. Per la seua banda, l’alacantí César Hernández va acabar en quarta posició despuix de casi 12 hores de travessia.

Els tres nadadors espanyols se les varen tindre que vore -apart de la durea de la prova, en unes condicions meteorològiques adverses, per la pluja i el fort vent a lo que hi ha hagut que sumar el fem i cadàvers d’animals que arrastra el riu.

La travessia del Riu Ganges és la més llarga del món en 81 km de recorregut. Els altíssims nivells de contaminació no la fan apta per al bany, per tant els nadadors han extremat les precaucions, el propi Ponce afirmava que “m’he vacunat contra tot” en els dies previs a la prova i de ficar-se en eixes aigües obscures i que desprenen un fort olor a cendra pels mils de rituals dels crematoris de persones i animals.

En valenciana.tv felicitem ad estos tres nadadors valencians per lo que han conseguit, i a renovació.eu per publicar la notícia, i fem una especial menció a Daniel Ponce, companyer de gimnasi  d’u dels colaboradors de valenciana.tv i per haver aportat fotos per ad est articul. Enhorabona als tres.

FONT: renovacion.eu FOTOS: Facilitades per Daniel Ponce NOTÍCIA ORIGINAL: http://bit.ly/2iHxZjB

El ilicitano José Luis Larrosa revalida su título y el alicantino César Hernández acaba cuarto tras casi doce horas de nadando.

Un valenciano, un alicantino y un ilicitano grandes triunfadores en una de las pruebas de maratón a nado, más duras del mundial y en uno de los ríos más contaminados del mundo tras nadar 81 kilómetros. Tras casi doce horas.

El ilicitano José Luis Larrosa ha revalidado su título en la travesía de 81 kilómetros del río Ganges, uno de los más contaminados del mundo, La competición nacional más larga de la natación del agua abierta del mundo – en su 75.a edición. 81km & 19km, Murshidabad, Bengala Occidental, con un tiempo de 11 horas y 15 minutos.

El segundo lugar ha sido para el también español Daniel Ponce, valenciano afincado en Liria, con 11 horas y 30 minutos. Por su parte, el alicantino César Hernández acabó en cuarta posición tras casi 12 horas de travesía.

Los tres nadadores españoles se las tuvieron que ver a parte de con la dureza de la prueba, con unas condiciones meteorológicas adversas, debido a la lluvia y al fuerte viento a lo que ha habido que sumar la basura y cadáveres de animales que arrastra el río.

La travesía del Río Ganges es la más larga del mundo con 81 km de recorrido. Los altísimos niveles de contaminación no la hacen apta para el baño, por lo que los nadadores han extremado las precauciones, el propio Ponce afirmaba que “me he vacunado contra todo”  en los días previos a la prueba y de meterse en esas aguas oscuras y que desprenden un fuerte olor a ceniza por los miles de rituales de los crematorios de personas y animales.

Desde renovación.eu, queremos felicitar a los tres españoles, además de valencianos que nos han representado casi logrando hacer triplete en el podio.

En valenciana.tv agradecemos a estos tres nadadores y a renovación.eu por publicar la noticia y especial mención a Daniel Ponce ya que fue compañero de gimnasio con unos de nuestro colaborador de valenciana.tv

FUENTE: renovacion.eu FOTOS:Facilitadas por Daniel Ponce NOTICIA ORIGINAL: http://bit.ly/2iHxZjB  

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Facebook
Twitter
YouTube