El temps d’espera en dependència ya triplica el màxim que marca la llei, la responsable de la qual és Mónica Oltra.

La Plataforma en Defensa de la Llei de Dependència denuncia que el temps d’espera en dependència ya triplica el màxim que marca la llei.

A pesar de que Mónica Oltra i el Tripartit que tant criticaven a l’anterior govern i varen prometre reduir els temps d’espera, la seua gestió nefasta en est i generalment en tots els que manegen és en la majoria un desastre.

Actualment, segons les sifres de la conselleria (a 2 de novembre), hi ha 72.360 persones beneficiàries i 22.764 en llista d’espera. Com subralla la Plataforma, les sifres de demora «han aumentat per tercer més consecutiu» i la sifra de persones incloses en la llista «ha duplicat el de les noves incorporacions».

La plataforma també critica que l’arribada de Sánchez en poder «res ha canviat».

Vore la notícia en Las Provincias, VORE ACÍ.
El tiempo de espera en dependencia ya triplica el máximo que marca la ley, cuya responsable es Mónica Oltra.

La Plataforma en Defensa de la Ley de Dependencia denuncia que el tiempo de espera en dependencia ya triplica el máximo que marca la ley.

A pesar de que Mónica Oltra y el Tripartito que tanto criticaban al anterior gobierno y prometieron reducir los tiempos de espera, su gestión nefasta en este y generalmente en todos los que manejan es en la mayoría un desastre.

Actualmente, según las cifras de la conselleria (a 2 de noviembre), hay 72.360 personas beneficiarias y 22.764 en lista de espera. Como subraya la Plataforma, las cifras de demora «han aumentado por tercer mes consecutivo» y la cifra de personas incluidas en la lista «ha duplicado el de las nuevas incorporaciones».

La plataforma también critica que la llegada de Sánchez al poder «nada ha cambiado».

Ver la noticia en Las Provincias, VER AQUÍ.
Share

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

I accept that my given data and my IP address is sent to a server in the USA only for the purpose of spam prevention through the Akismet program.More information on Akismet and GDPR.

Facebook
Twitter
YouTube
INSTAGRAM