convoquen una manifestació en protesta a les contínues humiliacions de la nostra comunitat

Convoquen una manifestació en protesta a les contínues humiliacions de la nostra comunitat

Davant els atacs continus al territori valencià L’associació DEFENEM VALÉNCIA

 

Convocan una manifestación en protesta a las continuas humillaciones de nuestra comunidad

Ante los ataques continuos al territorio valenciano La asociación

DEFENEM VALÉNCIA

 

Convoca una manifestació que a continuació reproduïm la carta que estan fent aplegar en el seu periodo de convocatòria

Transcripció del comunicat

Estimats germans valencians: Davant el silenci institucional dels nostres representants polítics, tant a nivell autonòmic com a central, per l’insult en incloure a la COMUNITAT VALENCIANA, com a part d’uns hipotètics països catalans, en la propaganda realisada per la CUP, per a la promoció del seu illegal referèndum del dia 1 d’Octubre.

L’associació cultural DEFENEM VALÉNCIA, ha organisat un acte de protesta, en el previ permís de DELEGACIÓ DE GOVERN. Serà el pròxim dilluns dia 28 d’Agost, entre les 21:00 i les 21:30 h. en la Porta de l’Ajuntament de Valéncia.

Vos demanem màxima colaboració, puix el grau d’humiliació a que està sent somesa la nostra comunitat a tots els nivells, per part d’est ajuntament i els seus colaboradors, ya sobrepassa el llímit de lo soportable, i creem que tenim que mostrar la repulsa dels valencians davant estos fets.

Vos preguem la vostra assistència, i que a modo de PROTESTA, acodiu en una CIRI ENCÉS, que deixarem en la porta del consistori per a recordar ad este GOVERN, la funció per a la que va ser elegit, defendre a VALÉNCIA i als VALENCIANS, qüestió que sembla ser que han oblidat Moltíssimes gràcies per la vostra ajuda i colaboració.

Firmat.: DEFENEM VALÉNCIA

   

Convoca una manifestación que a continuación reproducimos la carta que están haciendo llegar en su periodo de convocatoria

Transcripción del comunicado

Estimados hermanos valencianos: Ante el silencio institucional de nuestros representantes políticos, tanto a nivel autonómico como central, por el insulto al incluir a la COMUNIDAD VALENCIANA, como parte de unos hipotéticos países catalanes, en la propaganda realizada por la CUP, para la promoción de su ilegal referéndum del día 1 de Octubre.

La asociación cultural DEFENEM VALENCIA, ha organizado un acto de protesta, con el previo permiso de DELEGACION DE GOBIERNO. Sera el próximo lunes día 28 de Agosto, entre las 21 y las 21,30h. en la Puerta del Ayuntamiento de Valencia.

Os pedimos máxima colaboración, pues el grado de humillación a que está siendo sometida nuestra comunidad a todos los niveles, por parte de este ayuntamiento y sus colaboradores, ya sobrepasa el límite de lo soportable, y creemos que tenemos que mostrar la repulsa de los valencianos ante estos hechos.

Os rogamos vuestra asistencia, y que a modo de PROTESTA, acudáis con una VELA ENCENDIDA, que dejaremos en puerta del consistorio para recordar a este GOBIERNO, la función para la que fue elegido, defender a VALENCIA, y a los VALENCIANOS, cuestión que parece ser que han olvidado Muchísimas gracias por vuestra ayuda y colaboración.

Fdo.: DEFENEM VALENCIA

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Facebook
GOOGLE
Twitter
YouTube
INSTAGRAM