Compromís i el seu full de ruta cap al separatisme catalaniste.

Compromís i el seu full de ruta cap al separatisme catalaniste.

Els polítics de Compromís estan intentant que cada dia que alvance una miqueta més esta ideologia extrema esquerra, introduint el full del ruta del separatisme catalaniste poc a poc en les institucions valencianes‬.

Puig i Oltra mantenen un silenci còmpliç davant les movilisacions en Catalunya”. Puig ni Oltra no ha fet cap comentari respecte als corts de l’AP-7 ni als anuncis de corts i movilisacions en Catalunya pese repercussions en l’economia valenciana”.

Hi ha una gran preocupació pel sector transporte i el turisme que afecta per les repercussions directes en la Comunitat Valenciana de les movilisacions separatistes en Catalunya “davant el silenci còmpliços Oltra i Puig”. No ha fet cap comentari respecte als corts de l’AP-7 ni als anuncis de corts i movilisacions. Es mostra complacient fins i tot en algunes penetracions d’esta ideologia en la nostra Comunitat fins i tot subvencionant a entitats catalanistes que secunden estes iniciatives. Puig i Oltra deuen actuar per una volta en defensa dels interessos dels valencians”.

El creixent alvanç de les movilisacions separatistes organisades estos dies i les previstes les pròximes semanes repercutixen directament en l’economia valenciana afectant a sectors tan sensibles com el turisme per carretera, els desplaçaments de valencians, el sector del transport, el citrícola o atres sectors basats principalment en l’exportació dels seus productes. L’economia valenciana es va a resentir per extensió de tot este intent de paralisació en protestes permanents que pretén el govern català”.

Segons fonts no informen que “estes organisacions dels CDR ya han convocat corts en carreteres en la frontera en Vinaròs baixe el lema “AturemVinaròs” entre unes atres. El Consell d’Oltra i Puig no solament no fa res sino que mira cap a un atre costat aplegant a mostrar complacencia i conformitat d’alguns dels seus membres conformes en les tesis que encoragen estes movilisacions violentes”.

En els nostres carrers ya hem vist llaços grocs, manifestacions de respal i tot tipo d’actes a favor del separatisme català i dels presos que encoragen estos comportaments. Els polítics de Compromís esta intentant que cada dia alvancen una miqueta més esta ideologia extrema esquerra, introduint el full del ruta del separatisme catalaniste poc a poc en les institucions valencianes. Puig manté un silenci còmpliç que pot ser molt negatiu per als interessos valencians”.

Vore la notícia en MÁS Portal, VORE ACÍ.


Compromís y su hoja de ruta hacia el separatismo catalanista.

Los políticos de Compromís esta intentando que cada día que avance un poco más esta ideología extrema izquierda, introduciendo la hoja del ruta del separatismo catalanista poco a poco en las instituciones valencianas‬.

Puig y Oltra mantienen un silencio cómplice ante las movilizaciones en Cataluña”. Puig ni Oltra no ha hecho ningún comentario respecto a los cortes de la AP-7 ni a los anuncios de cortes y movilizaciones en Cataluña pese repercusiones en la economía valenciana”.

Hay una gran preocupación por el sector trasporte y el turismo que afecta por las repercusiones directas en la Comunitat Valenciana de las movilizaciones separatistas en Cataluña “ante el silencio cómplices Oltra y Puig”. No ha hecho ningún comentario respecto a los cortes de la AP-7 ni a los anuncios de cortes y movilizaciones. Se muestra complaciente incluso con algunas penetraciones de esta ideología en nuestra Comunitat incluso subvencionando a entidades catalanistas que secundan estas iniciativas. Puig y Oltra deben actuar por una vez en defensa de los intereses de los valencianos”.

El creciente avance de las movilizaciones separatistas organizadas estos días y las previstas las próximas semanas repercuten directamente en la economía valenciana afectando a sectores tan sensibles como el turismo por carretera, los desplazamientos de valencianos, el sector del transporte, el citrícola u otros sectores basados principalmente en la exportación de sus productos. La economía valenciana se va a resentir por extensión de todo este intento de paralización con protestas permanentes que pretende el gobierno catalán”.

Según fuentes no informan que “estas organizaciones de los CDR ya han convocado cortes en carreteras con la frontera con Vinaroz bajo el lema “AturemVinaròs” entre otras. El Consell de Oltra y Puig no solo no hace nada sino que mira hacia otro lado llegando a mostrar complacencia y conformidad de algunos de sus miembros conformes con las tesis que alientan estas movilizaciones violentas”.

En nuestras calles ya hemos visto lazos amarillos, manifestaciones de apoyo y todo tipo de actos a favor del separatismo catalán y de los presos que alientan estos comportamientos. Los políticos de Compromís esta intentando que cada día avancen un poco más esta ideología extrema izquierda, introduciendo la hoja del ruta del separatismo catalanista poco a poco en las instituciones valencianas. Puig mantiene un silencio cómplice que puede ser muy negativo para los intereses valencianos”.

Ver la noticia en MÁS Portal, VER AQUÍ.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Facebook
GOOGLE
Twitter
YouTube
INSTAGRAM