Chimo Puig, acorralat per la deriva radical independentista catalana de Monica Oltra i de COMPROMÍS.

La secretaria general del PPCV llamenta les declaracions d’Oltra i senyala que “quan es tracta de temes d’Estat no se pot tindre miopia constitucional”. Insta a Puig a reflexionar sobre “el cami que li estan marcant els seus socis de govern” perque es “molt preocupant” que la Vicepresidenta  “se pose del costat dels que aposten per l’illegalitat”.

La secretaria general del Partit Popular de la COMUNITAT Valenciana (PPCV), Eva ORTIZ, ha estés la ma al President de  la Generalitat Valenciana, Chimo Puig, davant de la “perillosa deriva” que estan tenint els seus socis de Govern al temps que ha advertit que “en la defensa de la Constitució i la llegalitat, no pot deixar-se arrossegar pels mals companyers de viage”.

Eva Ortiz s’ha referit d’esta manera a les declaracions realisades per la Vicepresidenta del Consell, Monica Oltra “qüestionant les ultimes decisions judicials per a fer complir les lleis en Catalunya”, perque “quan es tracta de temes d’Estat no se pot tindre miopia constitucional”.

Al respecte, ha denunciat que “el carreró sense eixida” del que parla Oltra es “al que està portant Compromis i Podem al PSOE en la Comunitat Valenciana”. “Es el moment de sumar en la defensa de la sobirania nacional, no de restar en acusacions que només perseguixen desviar l’atenció del debat principal”.

Per aixo, li ha recordat que lo ocorregut hui en Catalunya respon a una decisio judicial i, en eixe sentit, ha recordat que es la segona volta en molt poc temps que Oltra qüestiona les decisions judicials, “una situacioó que encara es mes greu tractant-se d’una Vicepresidenta que te formació en la materia”. “El PP ho te clar, estarà sempre al costat dels democrates, al costat de la llei i al costat de l’Estat de Dret”.

Aixina, Ortiz ha recordat a Oltra quels democrates son els que defenen sempre el compliment de la llei “per damunt de les sigles i sense condicions” i ha llamentat que els socis del Consell “airegen la Constitució nomes quan els interessa”.

Al respecte, ha llamentat que Monica Oltra, en un “moment crucial, en el que els democrates devem estar tots junts al costat del compliment de la llei, li dedique tant de temps a criticar les accions de la Justicia i tan poc a denunciar l’incompliment de les normes que sostenen l’Estat de Dret”.

NOTÍCIA DE: Masportal.net
AUTOR: MásPortal
DATA: 20/09/2017
TRADUÏT A: l’IDIOMA VALENCIÀ NORMES D’EL PUIG, per l’A. C. COMUNICA VALÉNCIA.
ENLLAÇ: http://bit.ly/2jKxDcc

Chimo Puig, acorralado por la deriva radical independentista catalana de Mónica Oltra y de Compromís.

La secretaria general del PPCV lamenta las declaraciones de Oltra y señala que “cuando se trata de temas de Estado no se puede tener miopía constitucional”. Insta a Puig a reflexionar sobre “el camino que le están marcando sus socios de gobierno” porque es “muy preocupante” que la vicepresidenta “se ponga del lado de los que apuestan por la ilegalidad”

La secretaria general del Partido Popular de la Comunitat Valenciana(PPCV), Eva Ortiz, ha tendido la mano al Presidentede la Generalitat, Chimo Puig, ante la “peligrosa deriva” que están teniendo sus socios de Gobierno al tiempo que ha advertido que “en la defensa de la Constitución y la legalidad, no puede dejarse arrastrar por malos compañeros de viaje”.

Eva Ortiz se ha referido de esta manera a las declaraciones realizadas por la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra “cuestionando las últimas decisiones judiciales para hacer cumplir las leyes en Cataluña” porque “cuando se trata de temas de Estado no se puede tener miopía constitucional”.

Al respecto, ha denunciado que “el callejón sin salida” del que habla Oltra es “al que está llevando Compromís y Podemos al PSPV en la Comunitat Valenciana”. “Es el momento de sumar en la defensa de la soberanía nacional, no de restar con acusaciones que solo persiguen desviar la atención del debate principal”.

En este sentido, ha instado a Puig a reflexionar sobre “el camino que le están marcando sus socios de gobierno” porque es “muy preocupante” que la vicepresidenta “se ponga del lado de los que apuestan por la ilegalidad”

Por ello, le ha recordado que lo ocurrido hoy en Cataluña responde a una decisión judicial y, en ese sentido, ha recordado que es la segunda vez en muy poco tiempo que Oltra cuestiona las decisiones judiciales, “una situación que aún más grave tratándose de una vicepresidenta que tiene formación en la materia”. “El PP lo tiene claro, estará siempre al lado de los demócratas, al lado de la ley y al lado del Estado de Derecho”.

Así, Ortiz ha recordado a Oltra que los demócratas son los que defienden siempre el cumplimiento de la ley “por encima de las siglas y sin condiciones” y ha lamentado que los socios del Consell “aireen la Constitución solo cuando les interesa”.

Al respecto, ha lamentado que Mónica Oltra, en un “momento crucial, en el que los demócratas debemos estar alineados en el lado del cumplimiento de la ley, le dedique tanto tiempo a criticar las acciones de la Justicia y tan poco a denunciar el incumplimiento de las normas que sostienen el Estado de Derecho”.

NOTICIA DE: Masportal.net
AUTOR: MásPortal
FECHA: 20/09/2017
ENLACE: http://bit.ly/2jKxDcc

Un comentario sobre “Chimo Puig, acorralat per la deriva radical independentista catalana de Monica Oltra i de COMPROMÍS.

  • el septiembre 21, 2017 a las 9:32 am
    Permalink

    Bon dia amics de Valenciana tv. El Senyor nostre diu: “Feu als demés lo que voleu que vos facen a vosatros mateixos”. ¿Quin valencià no li agradaria tornar a ser el Regne de Valéncia que donà tantes glòries a Europa, sent en companyia d’Anglaterra el regne més pròsper, de major calitat de vida, i més avançat en lleis de tot el món? Tots ho firmariem. Puix ara, Catalunya aspira ad això mateix. Vullga Deu que els valencians tingam ocasió de lliberar-nos i tornar a ser el Regne que varem ser. AMUNT VALÉNCIA.

    Respuesta

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Facebook
GOOGLE
Twitter
YouTube
INSTAGRAM