Difícil futur per a Valenbisi en perdre usuaris.
Difícil futur per a Valenbisi en perdre usuaris.
Valenbisi cau al voltant de 3.500 usuaris en este últim any, a pesar de que Giusseppe Grezzi s’empenyore en crear més carrils bicis i a dificultar el trànsit a vehículs de motor per la ciutat de Valéncia.
Mentrestant, en atres aspectes de la vida quotidiana, com la sanitat i l’educació, seguix aumentant la llista d’espera en les operacions en els distints hospitals de la Comunitat i encara seguixen mils de chiquets estudiant en barracons, en acabant de que el Tripartit Catalaniste, Compromís, PSOE i Podem, prometeren la supressió d’estos.
Pero seguixen empenyorant-se en dedicar-se a temes menys importants i s’obliden de la salut i l’educació dels valencians.
Difícil futuro para Valenbisi al perder usuarios.
Valenbisi cae alrededor de 3.500 usuarios en este último año, a pesar de que Giusseppe Grezzi se empeñe en crear más carriles bicis y a dificultar el tránsito a vehículos de motor por la ciudad de Valencia.
Mientras tanto, en otros aspectos de la vida cotidiana, como la sanidad y la educación, sigue aumentando la lista de espera en las operaciones en los distintos hospitales de la Comunidad y todavía siguen miles de niños estudiando en barracones, después de que el Tripartito Catalanista, Compromís, PSOE y Podemos, prometieran la supresión de estos.
Pero siguen empeñándose en dedicarse a temas menos importantes y se olvidan de la salud y la educación de los valencianos.