À Punt, una televisió ruïnosa feu del catalanisme.

La ràdio de À Punt va complir un any ahir. La televisió va començar a emetre en juny.

Un terç dels valencians mig any despuix de la desijada tornada, ni ha sintonizado les emissions, que promedia audiències de l’1,4% de share.

En octubre un 1,2% del share i el passat més un 1,4%, que en cantitat d’espectadors diaris supon oscilar entre els 10.000 i 15.000 valencians, que cada dia veuen en algun moment la programació.

És d’entendre que la majoria d’audiència són afins al catalanisme i també adictes a la televisió que provablement marca les pautes de les emissions catalanistes com és Tv3.

A pesar del cost que supon mantindre esta ent Catalaniste a les bojaques dels valencians, és un gran fracàs televisiu en comparació a atres televisions públiques.


À Punt, una televisión ruinosa feudo del catalanismo.

La radio de À Punt cumplió un año ayer. La televisión empezó a emitir en junio.

Un tercio de los valencianos medio año después del deseado retorno, ni ha sintonizado las emisiones, que promedia audiencias del 1,4% de share.

En octubre un 1,2% del share y el pasado mes un 1,4%, que en cantidad de espectadores diarios supone oscilar entre los 10.000 y 15.000 valencianos, que cada día ven en algún momento la programación.

Es de entender que la mayoría de audiencia son afines al catalanismo y también adictos a la televisión que probablemente marca las pautas de las emisiones catalanistas como es TV3.

A pesar del coste que supone mantener esta ente Catalanista a los bolsillos de los valencianos, es un gran fracaso televisivo en comparación con otras televisiones públicas.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Facebook
GOOGLE
Twitter
YouTube
INSTAGRAM