Una cola de 400 famílies en el carrer per a rebre menjar en la Valéncia de Joan Ribó .

Una coa de 400 famílies en el carrer per a rebre menjar en la Valéncia de Joan Ribó La nova política de servicis socials anunciada per l’alcalde de Valéncia, Joan Ribó, fa més de dos anys per a justificar la seua decisió de retirar la subvenció al Banc d’Aliments no ha sortit l’efecte desijat pel dirigent CATALANISTE de Compromís.

Famílies sanceres, la majoria en chiquets i espanyoles, encara que també les hi havia estrangeres, majoritàriament russes, varen guardar una coa que va donar el regrés al carrer Quart, junt al Jardí Botànic de Valéncia,

Camí dels quatre anys de Govern CATALANISTE, l’image se seguix repetint. Centenars de famílies que acodixen a arreplegar els seus aliments. Margarina, magdalenas, pa de mòle, pasta, galletes o llet formen part d’un paquet bàsic que els voluntaris també es varen encarregar de distribuir entre els indigents que pernocten en l’antic caixer del riu Turia.

El Banc d’Acció Solidària, explica Serra, realisarà en decembre, abans del Nadal, un nou repartiment d’@víveres per a 2.000 persones, que «podria ser l’últim»

L’Ajuntament de Valéncia i el Banc d’Aliments tenien un conveni subscrit des de 2014 per un import de 85.000 euros, que incloïa també la cessió d’una sèu. L’acort de colaboració va expirar en 2016 i l’equip de govern CATALANISTE presidit per Compromís va decidir no renovar-ho.

Dos anys despuix, les coes de famílies en el carrer en busca d’aliments que no volia vore Ribó es varen repetir este dimecres i tornaran a vore’s en decembre, sense ajudes públiques i gràcies al voluntariat.

ESTES SÓN LES POLITICAS QUE APLICA EL TRIPARTIT CATALANISTE «COMPROMIS,PSOE,PODEM,» PERO REGA DE DINERS DE TOTS ELS VALENCIANS A «FOMENTAR EL CATALANISME INDEPENDENTISTE


Una cola de 400 familias en la calle para recibir comida en la Valencia de Joan Ribó

Joan Ribó, hace más de dos años para justificar su decisión de retirar la subvención al Banco de Alimentos no ha surtido el efecto deseado por el dirigente CATALANISTA de Compromís.

Familias enteras, la mayoría con niños y españolas, aunque también las había extranjeras, mayoritariamente rusas, guardaron una cola que dio la vuelta a la calle Quart, junto al Jardín Botánico de Valencia,

Camino de los cuatro años de Gobierno CATALANISTA, la imagen se sigue repitiendo. Centenares de familias que acuden a recoger sus alimentos. Margarina, magdalenas, pan de molde, pasta, galletas o leche forman parte de un paquete básico que los voluntarios también se encargaron de distribuir entre los indigentes que pernoctan en el antiguo cauce del río Turia.

El Banco de Acción Solidaria, explica Serra, realizará en diciembre, antes de la Navidad, un nuevo reparto de víveres para 2.000 personas, que «podría ser el último»

El Ayuntamiento de Valencia y el Banco de Alimentos tenían un convenio suscrito desde 2014 por un importe de 85.000 euros, que incluía también la cesión de una sede. El acuerdo de colaboración expiró en 2016 y el equipo de gobierno CATALANISTA presidido por Compromís decidió no renovarlo.

Dos años después, las colas de familias en la calle en busca de alimentos que no quería ver Ribó se repitieron este miércoles y volverán a verse en diciembre, sin ayudas públicas y gracias al voluntariado.

ESTAS SON LAS POLITICAS QUE APLICA EL TRIPARTITO CATALANISTA «COMPROMIS,PSOE,PODEMOS,» PERO RIEGA DE DINERO DE TODOS LOS VALENCIANOS A «FOMENTAR EL CATALANISMO INDEPENDENTISTA»  

Ver en ABC, siguiente enlace

Share

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

¿Te gusta nuestro contenido? ¡Suscríbete y síguenos!

Twitter
Visit Us
Follow Me
YouTube
Instagram